Sunday, November 30, 2008


Congratulations...

Alhamdulillah..akhirnya tamat sudah pengajian diploma ku. Tanggal 29hb November 2008, hari yg paling bermakna bagi aku. Sebabnye pd hari tu, majlis konvokesyen aku. Rase gembira sangat sbb segala penat lelah aku sewaktu aku blaja dlu,akhirnya terbalas gak.Bukan senang hidup sebagai student ni. Banyak sgt dugaan yg terpaksa ditempuhi.Macam-macam pengalaman yg aku dpt rase. Ada yg manis,ada yg pahit dan ada yg x tau nk discribe kn macam mane.
Tapi sume itu la yg mengajar kiter erti hidup. Tambahan pula hidup sebagai student.


Pada pagi hari konvo tu,aku betul2 gembira.Tak sabar2 aku utk masuk
ke dalam Dewan Seri Budiman tu. Orang begitu ramai sampai buat aku jadi segan silu.hehe.

Setelah beratur lamenye diluar dewan,akhirnya aku berjalan masuk kedalam. Semase aku berjalan, aku sempat menjelin-jeling kearah tetamu yang beratur ditepi laluan. Aku mencari kelibat Mkcik aku. Aku berharap sangat mkcik aku dtg melihat aku
menerima diploma aku mase hari itu.

Setelah sumenye selesai, aku begitu lega sbb hajat aku selama ini telah tercapai..Dapat jugak aku bawa org yg slama ini telah byk berkorban membesarkn aku hingga kini..Diploma yg aku terima ni aku tujukn buat Mak Esah yg aku betul2 syg..This all for u..Thanks a lot...


1 comment:

Anonymous said...

c0ngratulati0n...da tercapai hajat u untu k bawak m.cik :)