Friday, March 10, 2006

Tinggal Kenangan.

haaa...kacak tak kami...hehehe....gambr nie gambar mase aku form 4..klu korang nak tau,mase form 4,memang byk kenangan pahit dan manis aku dengan member2 aku...kitorang tak la jahat sangat tapi kadang2 tu kne cop jahat gak..hehehe..tapi jahat kitorang tak la sampai bunuh orang...hehehe..nie adelah gambar aku ngan geng2 aku mase kitorang jadi ajk "quater master"dlu...klu korang terer,korang cari la gambar aku...mase tu aku tgh mude2 lagi..muke pun bersih je...hehehe...sebelum aku terlupe,orang yang duduk kat tgh tu adelah ustaz aku dan merangkap warden aku...fuh,mmg banyak kenangan aku dengan die..hai maklum la, kitorang dlu agak nakal skit..nakal je bukan jahat eh..hehehe...Ustaz aku ni mmg tegas orang nye..walaupun die tegas,tapi hati die tetap baik..banyak yang die tolong kitorang...mase kitorang kantoi dengan pengetua,dia lah yang backup kitorang...So,aku mmg rindu zaman sekolah dlu..yela,dah macam-macam hal yang kitorang buat..hehehe..

2 comments:

Anonymous said...

waw3...otai aspura 18 rupenye! teringat pulak muke korang yang kiut2 waktu form 4 dulu,hehe...nakal korang waktu tu tak dapat disangkal lagi,mesti ustaz ayob pening kepala dengan korang!

cintapurple said...

hak3..dak2 aspura yg karott!ajk QM yg xbpe nk wat keje.ble amek gmbr lju jerk..kui3